Semináře a školení
Vzdělávání pedagogických pracovníků v letošním školním roce
srpen 2022
- Nadchněte děti pro tvoření
- Letní škola prožitkového tvoření
- Seminář MŠMT k integraci ukrajinských žáků
září 2022
- Předmět speciálně pedagogická péče jako podpůrné opatření pro žáky se SVP
- Setkání MP a zájemců o tuto činnost ve školách s Mgr. J. Vídeňským
- Novinky ze světa školního ICT
říjen 2022
- Možnosti hodnocení ve výuce se zaměřením na hodnocení formativní
- Rozvoj informatického myšlení u žáků 2. stupně ZŠ – praktický kurz k nové informatice
- Energetická krize a cena elektřiny, témata (nejen) letošní zimy
- Online bezpečnost pohádkou, komiksem nebo s Instagramem
- Roadshow pro školy – konference o nových technologiích ve vzdělávání
- Setkání výchovných poradců
listopad 2022
- Metody propojení hudby s pohybem, prožitkem a tvořivostí
- Efektivní řešení konfliktů učitel - žák - rodič
- Rozvoj informatického myšlení u žáků 2. stupně ZŠ – praktický kurz k nové informatice
- Oblastní workshop CZJ – Hodnocení písemných prací z Aj
- Škola v pohybu
prosinec 2022
- Jak na výuku témat politické geografie na ZŠ a SŠ
- Učíme s filmem pro angličtináře
leden 2023
- Školní geografický pokus prakticky: krok za krokem
- Jak si poradit s metodou CLIL na ZŠ - (vhodné i pro učitele MŠ)
- 21st Century Skills in our Lessons
- Nebojte se konverzovat - make them speak
únor 2023
- Čeština jako druhý jazyk na ZŠ I
- Internetoví úžasňáci
- Posouzení vývoje čtení a psaní na 1. stupni
- Rozvoj jemné a hrubé motoriky aneb grafomotorika hrou
- Spolupráce s rodiči žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
- Robotická sada VEX 123 - základní zaškolení pro využití ve výuce
- Vyzkoušejte Edustrojky ve vaší škole
- Obrázky mluví - aktivity s obrazovým materiálem pro cizí jazyky - (vhodné pro učitele všech jazyků)
- Principy výuky angličtiny pro děti-začátečníky (1. – 3. třída ZŠ)
- Warmers, Coolers, Fillers
- Story-Based CLIL – efektivní nástroj pro seznamování s angličtinou
- Limity a mantinely spolupráce OSPOD se školami
březen 2023
- Systém podpory nadání ve škole
- Školní poradenské pracoviště v praxi
- Geo4Tea: nová interaktivní aplikace pro učitele geografie
- Badatelsky orientovaná výuka přírodních věd na ZŠ a SŠ
- OP JAK Šablony I - pro MŠ a ZŠ - žádost
- OP JAK Šablony I - pro MŠ a ZŠ - realizace
- Jak učit a naučit
- Classroom Language, význam a efekt v hodinách angličtiny u mladších žáků
duben 2023
- Podpora pozitivního chování žáků I.
- Jak žáky seznamovat s anglickou výslovností
- Jak na ZZoR Šablony III - pro MŠ a ZŠ
květen 2023
- Komunikace s rodiči v problémových situacích
- Právní náležitosti v oblasti rizikového chování dětí a mládeže
červen 2023
- Dítě s ADHD a ADD ve školním prostředí I
- Děti v kontextu domácího násilí