Semináře a školení
Vzdělávání pedagogických pracovníků v letošním školním roce
srpen 2023
- Jak začít ve škole systematicky podporovat nadání
září 2023
- Studium k výkonu specializované činnosti – prevence sociálně patologických jevů
- Setkání školních metodiků prevence – Kalendárium primární prevence na školní rok
- Poskytování 1. pomoci
- Třídnické hodiny
- Učitel jako něžný parní válec: jemná, ale důsledná komunikace
- OP JAK Šablony I – pro MŠ a ZŠ - realizace
- Seneca systém
říjen 2023
- Studium k výkonu specializované činnosti – prevence sociálně patologických jevů
- Nácvik a obtíže psaní
- Lidové tradice v cyklu roku kulturní povědomí a vyjádření prožitku hudbou a pohybem
- Náměty na využití kritérií při plnění úkolů a hodnocení ve výuce Čj
- Internetoví úžasňáci
- Pomůcky do informatiky
- Aktuální psychické potíže dětí a dospívajících se zaměřením na sebepoškozování
- Školy a virtuální realita – možnosti, úskalí, praktické tipy
- Konference pro rodiče žáků 8. a 9. ročníku
listopad 2023
- Studium k výkonu specializované činnosti – prevence sociálně patologických jevů
- Setkání školních metodiků prevence – Hranice možností primární prevence a spektrum oslovených dětí
- Než se začnu učit číst - sluchové a zrakové vnímání dětí jako pilíř pro čtení
- Trendy v nových návykových látkách
- Proč mají žáci potíže při přijímacích zkouškách z matematiky a nejsou úspěšní v mezinárodním srovnání?
- Internetoví úžasňáci
- Badatelství ve společenských vědách
- Konstruktivistická výuka fyziky na ZŠ a VG
- Digitální kompetence – využití měřících senzorů v přírodovědných předmětech - prezenční pilotáž, krátký kurz pro rozvoj digitálních kompetencí
- Jak to chodí na Tik Toku aneb nejen Instagram hýbe světem
- Rizika kyberprostoru v dobách TikToku
- Uveřejňování smluv v registru smluv
- Vzdělání a péče o žáky nadané a mimořádně nadané
- Digitální nástroje ve výuce matematiky
prosinec 2023
- Studium k výkonu specializované činnosti – prevence sociálně patologických jevů
- Internetoví úžasňáci
- Vzdělávání a péče o žáky s PAS v běžné třídě základní školy
- Měníme svět pohybem a Škola v pohybu
- Digitalizace přijímacího řízení - seminář pro ZŠ - MŠMT
leden 2024
- Studium k výkonu specializované činnosti – prevence sociálně patologických jevů
- Lateralita a její vliv na školní praxi
- Autismus
- Vyvozování nového učiva s dětmi na prvním i druhém stupni
- FKSP ve školách a školských zařízeních
únor 2024
- Studium k výkonu specializované činnosti – prevence sociálně patologických jevů
- Setkání školních metodiků prevence – Dotazníky pro žáky
- Školení hygienického minima pro pracovníky ŠJ
- AI pro učitele jazyků
březen 2024
- Studium k výkonu specializované činnosti – prevence sociálně patologických jevů
- Dítě s ADHD a ADD ve školním prostředí II
- Práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
- Rozvoj digitálních kompetencí v cizím jazyce - dlouhý kurz pro rozvoj digitálních kompetencí
- Badatelské lekce, skupinová práce, projektová výuka a ICT ve výuce na ZŠ a VG
duben 2024
- Studium k výkonu specializované činnosti – prevence sociálně patologických jevů
- Naučme žáky přemýšlet
- Tahák pro učitele angličtiny
- Rozvoj digitálních kompetencí v cizím jazyce - dlouhý kurz pro rozvoj digitálních kompetencí
- Správné držení těla pohledem jógy a jógové terapie - 1. část
- Jak vzniká zpráva - mediální seminář ČTK pro učitele ZŠ a SŠ
- prezenční otevřený kurz Queer inkluzivní sexuální výchova
květen 2024
- Technology in the classroom
- Rozvoj digitálních kompetencí v cizím jazyce - dlouhý kurz pro rozvoj digitálních kompetencí
- Setkání školních metodiků prevence – Přehledy vykázaných činností MP
- Radioaktivita, ionizující záření a jeho využití a energetika ve výuce fyziky na ZŠ a SŠ
červen 2024
srpen 2024
- Letní škola RWCT & DiGi