13. a 14. 6. - obhajoby absolventských prací; 27. a 28. 6. - 8. Olympiáda dětí a mládeže; 28. 6. - rozloučení žáků 9. třídy

Rozvrhy hodin

1. hodina 07.55 - 08.40
2. hodina 08.50 - 09.35
3. hodina 10.00 - 10.45
4. hodina 10.55 - 11.40
5. hodina 11.50 - 12.35
6. hodina 12.45 - 13.30
7. hodina 13.40 - 14.25
8. hodina 14.35 - 15.20
9. hodina 15.30 - 16.15

Kontakty

Základní škola
Ch. G. Masarykové
Lány

Adresa Školní 93,
Lány, 270 61
Telefony škola: 313 502 051
736 752 293
Školní družina: 733 129 617
Školní jídelna: 313 502 046
E-mail: skolazs.lany.cz
Web: skola.lany.cz

Semináře a školení

Vzdělávání pedagogických pracovníků v letošním školním roce

srpen 2022

  • Nadchněte děti pro tvoření
  • Letní škola prožitkového tvoření
  • Seminář MŠMT k integraci ukrajinských žáků

září 2022

  • Předmět speciálně pedagogická péče jako podpůrné opatření pro žáky se SVP
  • Setkání MP a zájemců o tuto činnost ve školách s Mgr. J. Vídeňským
  • Novinky ze světa školního ICT

říjen 2022

  • Možnosti hodnocení ve výuce se zaměřením na hodnocení formativní
  • Rozvoj informatického myšlení u žáků 2. stupně ZŠ – praktický kurz k nové informatice
  • Energetická krize a cena elektřiny, témata (nejen) letošní zimy
  • Online bezpečnost pohádkou, komiksem nebo s Instagramem
  • Roadshow pro školy – konference o nových technologiích ve vzdělávání
  • Setkání výchovných poradců

listopad 2022

  • Metody propojení hudby s pohybem, prožitkem a tvořivostí
  • Efektivní řešení konfliktů učitel - žák - rodič
  • Rozvoj informatického myšlení u žáků 2. stupně ZŠ – praktický kurz k nové informatice
  • Oblastní workshop CZJ – Hodnocení písemných prací z Aj
  • Škola v pohybu

prosinec 2022

  • Jak na výuku témat politické geografie na ZŠ a SŠ
  • Učíme s filmem pro angličtináře

leden 2023

    • Školní geografický pokus prakticky: krok za krokem
    • Jak si poradit s metodou CLIL na ZŠ - (vhodné i pro učitele MŠ)
    • 21st Century Skills in our Lessons
    • Nebojte se konverzovat - make them speak

    únor 2023

      • Čeština jako druhý jazyk na ZŠ I
      • Internetoví úžasňáci
      • Posouzení vývoje čtení a psaní na 1. stupni
      • Rozvoj jemné a hrubé motoriky aneb grafomotorika hrou
      • Spolupráce s rodiči žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
      • Robotická sada VEX 123 - základní zaškolení pro využití ve výuce
      • Vyzkoušejte Edustrojky ve vaší škole
      • Obrázky mluví - aktivity s obrazovým materiálem pro cizí jazyky - (vhodné pro učitele všech jazyků)
      • Principy výuky angličtiny pro děti-začátečníky (1. – 3. třída ZŠ)
      • Warmers, Coolers, Fillers
      • Story-Based CLIL – efektivní nástroj pro seznamování s angličtinou
      • Limity a mantinely spolupráce OSPOD se školami    

      březen 2023

        • Systém podpory nadání ve škole
        • Školní poradenské pracoviště v praxi
        • Geo4Tea: nová interaktivní aplikace pro učitele geografie
        • Badatelsky orientovaná výuka přírodních věd na ZŠ a SŠ
        • OP JAK Šablony I - pro MŠ a ZŠ - žádost
        • OP JAK Šablony I - pro MŠ a ZŠ - realizace
        • Jak učit a naučit
        • Classroom Language, význam a efekt v hodinách angličtiny u mladších žáků

        duben 2023

          • Podpora pozitivního chování žáků I.
          • Jak žáky seznamovat s anglickou výslovností
          • Jak na ZZoR Šablony III - pro MŠ a ZŠ

          květen 2023

            • Komunikace s rodiči v problémových situacích
            • Právní náležitosti v oblasti rizikového chování dětí a mládeže

            červen 2023

              • Dítě s ADHD a ADD ve školním prostředí I
              • Děti v kontextu domácího násilí