29. 6. - 1. 9. - letní prázdniny

Rozvrhy hodin

1. hodina 07.55 - 08.40
2. hodina 08.50 - 09.35
3. hodina 10.00 - 10.45
4. hodina 10.55 - 11.40
5. hodina 11.50 - 12.35
6. hodina 12.45 - 13.30
7. hodina 13.40 - 14.25
8. hodina 14.35 - 15.20
9. hodina 15.30 - 16.15

Kontakty

Základní škola
Ch. G. Masarykové
Lány

Adresa Školní 93,
Lány, 270 61
Telefony škola: 313 502 051
736 752 293
Školní družina: 733 129 617
Školní jídelna: 313 502 046
E-mail: skolazs.lany.cz
Web: skola.lany.cz

Semináře a školení

Vzdělávání pedagogických pracovníků v letošním školním roce

srpen 2023

  • Jak začít ve škole systematicky podporovat nadání

září 2023

  • Studium k výkonu specializované činnosti – prevence sociálně patologických jevů
  • Setkání školních metodiků prevence – Kalendárium primární prevence na školní rok
  • Poskytování 1. pomoci
  • Třídnické hodiny
  • Učitel jako něžný parní válec: jemná, ale důsledná komunikace
  • OP JAK Šablony I – pro MŠ a ZŠ - realizace
  • Seneca systém

říjen 2023

    • Studium k výkonu specializované činnosti – prevence sociálně patologických jevů
    • Nácvik a obtíže psaní
    • Lidové tradice v cyklu roku kulturní povědomí a vyjádření prožitku hudbou a pohybem
    • Náměty na využití kritérií při plnění úkolů a hodnocení ve výuce Čj
    • Internetoví úžasňáci
    • Pomůcky do informatiky
    • Aktuální psychické potíže dětí a dospívajících se zaměřením na sebepoškozování
    • Školy a virtuální realita – možnosti, úskalí, praktické tipy
    • Konference pro rodiče žáků 8. a 9. ročníku

    listopad 2023

    • Studium k výkonu specializované činnosti – prevence sociálně patologických jevů
    • Setkání školních metodiků prevence – Hranice možností primární prevence a spektrum oslovených dětí
    • Než se začnu učit číst - sluchové a zrakové vnímání dětí jako pilíř pro čtení
    • Trendy v nových návykových látkách
    • Proč mají žáci potíže při přijímacích zkouškách z matematiky a nejsou úspěšní v mezinárodním srovnání?
    • Internetoví úžasňáci
    • Badatelství ve společenských vědách
    • Konstruktivistická výuka fyziky na ZŠ a VG
    • Digitální kompetence – využití měřících senzorů v přírodovědných předmětech - prezenční pilotáž, krátký kurz pro rozvoj digitálních kompetencí
    • Jak to chodí na Tik Toku aneb nejen Instagram hýbe světem
    • Rizika kyberprostoru v dobách TikToku
    • Uveřejňování smluv v registru smluv
    • Vzdělání a péče o žáky nadané a mimořádně nadané
    • Digitální nástroje ve výuce matematiky

    prosinec 2023

    • Studium k výkonu specializované činnosti – prevence sociálně patologických jevů
    • Internetoví úžasňáci
    • Vzdělávání a péče o žáky s PAS v běžné třídě základní školy
    • Měníme svět pohybem a Škola v pohybu
    • Digitalizace přijímacího řízení - seminář pro ZŠ - MŠMT

    leden 2024

    • Studium k výkonu specializované činnosti – prevence sociálně patologických jevů
    • Lateralita a její vliv na školní praxi
    • Autismus
    • Vyvozování nového učiva s dětmi na prvním i druhém stupni
    • FKSP ve školách a školských zařízeních

    únor 2024

    • Studium k výkonu specializované činnosti – prevence sociálně patologických jevů
    • Setkání školních metodiků prevence – Dotazníky pro žáky
    • Školení hygienického minima pro pracovníky ŠJ
    • AI pro učitele jazyků

    březen 2024

    • Studium k výkonu specializované činnosti – prevence sociálně patologických jevů
    • Dítě s ADHD a ADD ve školním prostředí II
    • Práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
    • Rozvoj digitálních kompetencí v cizím jazyce - dlouhý kurz pro rozvoj digitálních kompetencí
    • Badatelské lekce, skupinová práce, projektová výuka a ICT ve výuce na ZŠ a VG
    • Čtenářské dílny pro 1. stupeň
    • jak rozvíjet čtenářství na 1. stupni

    duben 2024

    • Studium k výkonu specializované činnosti – prevence sociálně patologických jevů
    • Naučme žáky přemýšlet
    • Tahák pro učitele angličtiny
    • Rozvoj digitálních kompetencí v cizím jazyce - dlouhý kurz pro rozvoj digitálních kompetencí
    • Správné držení těla pohledem jógy a jógové terapie - 1. část
    • Jak vzniká zpráva - mediální seminář ČTK pro učitele ZŠ a SŠ
    • prezenční otevřený kurz Queer inkluzivní sexuální výchova

    květen 2024

    • Studium k výkonu specializované činnosti – prevence sociálně patologických jevů
    • Technology in the classroom
    • Rozvoj digitálních kompetencí v cizím jazyce - dlouhý kurz pro rozvoj digitálních kompetencí
    • Setkání školních metodiků prevence – Přehledy vykázaných činností MP
    • Radioaktivita, ionizující záření a jeho využití a energetika ve výuce fyziky na ZŠ a SŠ
    • Jak na školu v přírodě
    • Jak na náročné chování žáků
    • Digitální vzdělávání nejen ve výuce matematiky
    • Suplování, kalendář organizace, školní akce, plán práce
    • Wellbeing, psychohygiena a duševní zdraví jako stěžejní principy vzdělávání
    • Proč roste agresivita u dětí
    • Finanční gramotnost dětí

    červen 2024

    • Studium k výkonu specializované činnosti – prevence sociálně patologických jevů
    • Nebojme se digitálních kompetencí
    • Možnosti pedagoga při budování pozitivní atmosféry v třídním kolektivu, případně v prevenci a řešení konfliktů mezi žáky
    • Proč si nic nepamatují?! Podpora paměťových schopností žáků
    • Jak účinně popularizovat matematiku na středním stupni vzdělávání

    srpen 2024

    • Letní škola RWCT & DiGi