Domácí příprava pro žáky na dobu chřipkových prázdnin
Datum: 24.11. 2009
1. třída | Č | Slabikář str. 21-25, písanka celou dokončit |
M | malá matematika - celou dokončit, velká matematika str. 51 | |
A | opakuj barvy, čísla, zvířátka na statku | |
2. třída | Č | pracovní sešit str. 30, 31; psaní str. 17, 18, 20 |
M | pracovní učebnice str. 42, 43, 50, 51 | |
A | na volný list napiš číslovky a ke každému číslu dokresli odpovídající počet obrázků, nakresli barevně oblečení, popiš barvy | |
Prv | str. 21, 22, 23 | |
3. třída | Č | učebnice str. 31, 32 - ústně, pracovní sešit - str. 20, 21 písemně, písanka dopiš do str. 21 |
M | pracovní sešit dopiš do str. 63, minutovky do str. 16 - písemně | |
A | nakresli svoji třídu - vybarvi, popiš "This is ..."; učebnice str. 15/cv.3 - písemně podle vzoru; připrav početní příklady do 12 na +, - | |
4. třída | Č | pracovní sešit Vyjmenovaná slova str. 23 - 28 |
M | učebnice str. 19/cv. 1,2,3 - slovní úlohy; Počtářské chvilky str. 11, 12, 13; příklady na dělení mají děti zadané | |
Vl | pracovní sešit str. 20 - celá, str. 21 /cv. 6; přečti v učebnici kapitoly Bohatství země, Dary země; podle mapy opakuj povrch ČR, vodstvo ČR | |
Př | pracovní sešit str. 14 - vypracuj | |
A | obrázek pokoje popiš a použij předložky "There is a book on the shelf." - užij všechny předložky, které znáš; učebnice lekce 8 - str. 18 - odpověz na otázky, připrav si další otázky, Quiz pro ostatní | |
5. třída | Č | pracovní sešit str. 35/cv.13, pracovní sešit Vyjmenovaná slova (opakování) str. 40-41 (celé), str. 42 /cv. 10, 11, 12 |
M | z učebnice vypracuj do sešitu str. 13/ cv. 4, str. 15/ cv. 2, 4, str.17/ cv. 1, 2 - příklady opiš a vypočti; pracovní sešit Od příkladů ke hvězdám - str. 8, 10, 16, 22, 26 (souhvězdí) - jen příklady na písemné sčítání a odčítání, násobení ne! | |
Př | přečti si v pracovním sešitě str. 16 - 17, 20 - 21, vypracuj úkoly (tajenky, kvízy) - informace můžeš najít v učebnici na str. 19-20 | |
A | pracovní sešit str. 16/cv. 3, str.17/cv. 4, 5; učebnice str. 19/cv. 3 - písemně do sešitu + napiš pohlednici podle vzoru v učebnici na str. 19 (neopisuj z učebnice, změň místo, jméno, adresu) | |
6. třída | Č | procvičuj grafický rozbor vět - tj. skladební dvojice, větné členy hlavní a vedlejší - učebnice str. 40/2; trvá četba "Staré řecké báje a pověsti" do 4. 12. 2009 |
M | modrá učebnice - Zlatý test na str. 16 a 20 - propočti | |
A | pracovní sešit str. 14, 15 - celé strany, učebnice str. 16 - vypracuj projekt do projektového sešitu | |
F | přečti článek 4.1. "Hustota" na str. 32 a 33, písemně vypracuj úkoly 1 - 3 na str.35 | |
D | přečti a opakuj v učebnici na str. 47 - Mezopotámie - přírodní podmínky, zemědělství, obchod; písemně vypracuj otázky str. 46/1, 2, str. 48/1, 2 | |
Z | opakuj v učebnici str. 42 - 48, písemně si připrav str. 44/1,2 | |
Př | čti a opakuj v učebnici str. 42 - 52 | |
vzkaz třídní učiteky | Nezapomeňte, že v úterý 1. 12. jedeme na výstavu do Nového Strašecí - sraz 7.30 u obecního úřadu!!! | |
7. třída | Č | napiš do sešitu charakteristiku Karla IV., zaměř se na volbu výrazových prostředků pro vnější a vnitřní charakteristiku, přímé a nepřímé pojmenování (minimálně 10 větných člnů) |
M | modrá učebnice - zlaté testy str. 20, 24; počtářské chvilky str. 9, 10 | |
A | pracovní sešit str. 11 - celá, str. 12/cv.1; slovní zásoba str.85/2A; učebnice str. 15/cv. 5a - utvoř otázky, připrav rozhovor, odpověz sám na otázky; učebnice str. 15/cv.6 - napiš otázky, např. - Do you like running? | |
F | přečti si článek 1.1 Světlo a světelné zdroje str. 31 - 33, vypracuj úlohy 1 - 3 na str. 33 | |
D | opakuj podle učebnice vrcholný středověk - Zbožnost a kacířství str. 56, Mongolští pastevci str. 58, Věk katedrál str. 60, písemně vypracuj str. 60/1 | |
Z | vyber libovolný stát Ameriky S nebo J a vypracuj podle atlasu - urči hlavní město, povrch - pohoří, nížiny, přírodní plodiny, lidnatost, rasy, skupiny národů, nerostné suroviny, průmysl | |
Př | trvají úkoly z 20.11. - 10 otázek z encyklopedie na PC str. 30 - 32 Hadi, udělej si do sešitu výpisky, nezapomeň na žluté odstavce | |
8. třída | Č | Vzpomeň si na Čapkovy "Hovory s TGM". Představ si, že jsi redaktor, který vede interview s Karlem Čapkem. Rozsah A4, dokaž své znalosti o této osobnosti, rozhovor veď na odborné úrovni (samozřejmě supluješ i K.Č.) |
M | učebnice 1. díl str. 49/7, 9, 11, 13; str. 39/2, 6; str. 40/9; str. 41/16 | |
A | učebnice str. 14, 15- výpisky "going to will"; str. 15/3 - vylušti; WB str. 14/15 - vypracuj celé; str. 72/ lekce 7 - slovní zásoba | |
F | str. 22 zelený otazník - cvičení 1; přečti si a vypracuj úkoly na str. 23 | |
D | vytvoř křížovku o patnácti řádcích s tajenkou, všechny pojmy 1. - 15. řádku by se měly týkat dějepisného učiva, např. revoluce, ve které se nestřílí, ale přemýšlí (=průmyslová); udělej pětilístky na pojmy (= slovo v prvním řádku): GOTIKA, RENESANCE, BAROKO - zaměř se na charakteristické znaky těchto kultur, nezapomeň na všechna pravidla při tvorbě pětilístku (hlavně neopakuj v řádcích stejná slova!); pusť fantazii ze řetězu a napiš úvahu o tom, co by se stalo, kdyby Napoleon Bonaparte nebyl poražen, začni třeba takhle: Kdyby Napoleon Bonaparte neprohrál bitvu u Lipska, tak ..., tvoř na papír, ne do sešitu | |
Vo | vyhledej na internetu: vysvětlení ADVENTU - co je to, od kdy do kdy, kdy začíná letos, co se během něj děje...; jak se slaví Vánoce v různých zemích - vyber si 3 země s odlišnými vánočními zvyky; vyzpovídej rodiče, prarodiče jak oni slavili Vánoce - zvláštní ozdoby, recepty, vzpomínky; zjisti, jaké akce se v rámci adventu budou konat v našem okolí - ke všemu si dělej poznámky do sešitu | |
Z | Vodstvo - nakresli podle atlasu mapku ČR, vyznač hlavní vodní toky a jejich přítoky, vyznač barevně 3 úmoří - Sev. moře, Černé moře, Baltské moře, na vodních tocích zakresli velké přehrady a vyhledej k jakým účelům slouží | |
Př | přečti v učebnici str. 70 - 72 a vytvoř 3 otázky na dané téma | |
Ch | přečti v učebnici str. 19 - 27 a promysli otázky 1 - 10 | |
9. třída | Č | práce s odborným textem, trvá příprava referátu z 19. 11., str. 154 - odstředivá síla - přečíst + 155/c; literatura - zopakuj si základní informace o osobnosti a díle W. Shakespeara |
M | učebnice 1. díl - úlohy na závěr na str. 43/1-8 | |
A | učebnice str. 19/cv. 3, 4; workbook str. 16, 17, 18 - doplň všechna cvičení; opakuj slovní zásobu | |
F | vedení tepla str. 26 - 28, přečti si text a vypracuj úlohy 1 - 10 na str. 28 | |
D | opakuj podle učebnice str. 33, dále opakuj na str. 36 - obrana demokracie, str. 41 - kultura a věda, vypuknutí války, písemně zpracuj otázky str. 42/1, 2, 5 | |
Z | opakuj sektory hospodářství (které to jsou a co zahrnují), oblasti světového hospodářství, typy zemědělství a světové obilnice, vodní a lesní hospodářství; vyhledej v atlasu a písemně zpracuj 1)Které oblasti patří z hlediska rybolovu mezi významné?, Jaké jsou problémy světového rybolovu? | |
Př | opakuj vývojová období člověka; víš, kdo je J. G. Mendel? - informace hledej na internetu nebo v učebnici str. 85 a dále | |
Ch | učebnice str. 4 - 7 přečti, vypracuj otázky 1, 2 (zeleně označené), přečti str. 7 - 8 endotermické a exotermické reakce |