28. 3. - 1. 4. - velikonoční prázdniny; 8. 4. - 17.00 - schůzka s rodiči Švp; 12. 4. - 14.00 - 18.00 zápis do 1. třídy; 23. - 30. 4. - škola v přírodě

Rozvrhy hodin

1. hodina 07.55 - 08.40
2. hodina 08.50 - 09.35
3. hodina 10.00 - 10.45
4. hodina 10.55 - 11.40
5. hodina 11.50 - 12.35
6. hodina 12.45 - 13.30
7. hodina 13.40 - 14.25
8. hodina 14.35 - 15.20
9. hodina 15.30 - 16.15

Kontakty

Základní škola
Ch. G. Masarykové
Lány

Adresa Školní 93,
Lány, 270 61
Telefony škola: 313 502 051
736 752 293
Školní družina: 733 129 617
Školní jídelna: 313 502 046
E-mail: skolazs.lany.cz
Web: skola.lany.cz

Pro dojíždějící žáky - žákovské jízdné - změny

Datum: 23.8.2021

Vážená paní ředitelko,

Vážený pane řediteli,

 

Odbor školství byl požádán Integrovanou dopravou Středočeského kraje, příspěvkovou organizací, o předání níže uvedené informace, která souvisí se změnami v Pražské integrované dopravě.

 

Znění:

Rádi bychom Vás upozornili na změny, které nastaly od 1. srpna 2021 v Tarifu Pražské integrované dopravy, a dotknou se celého Středočeského kraje.

 

Víme, že začátek školního roku bývá hektický, a proto chceme předejít nepříjemnostem spojeným s neinformovaností žáků. V případě, že budete kontaktovat rodiče ohledně nezbytných administrativních záležitostí na konci letních prázdnin, rádi bychom Vás požádali o připojení informace o změnách v jízdném.

 

Detailní přehled změn tarifu naleznou rodiče a žáci ZDE.

 

  • Ještě více než před změnami platí, že při pravidelném dojíždění do školy se vyplatí dlouhodobé kupony oproti krátkodobým jízdenkám.
  • Děti už mohou mít kupony jednoduše jako aplikaci v mobilu – na ten většinou dávají větší pozor než na papírovou lítačku a spíše ho neztratí. ZDE si aplikaci mohou stáhnout a koupit si na ni on-line kupony.
  • Stále platí, že žáci jezdí s 75% slevou a nárok na ni prokáží jednoduše buď občanským průkazem, průkazkou PID, potvrzeným žákovským průkazem, kartou ISIC nebo cestovním pasem. U žáků mladších 15 let stačí potvrzený žákovský průkaz.

 

 

S pozdravem

 

 

Mgr. Ingrid Vavřínková, v. r.

vedoucí oddělení správního a organizačního