Dotazníkové šetření - Distanční výuka
Vážení rodiče,
vždy v tříletém intervalu v měsíci únoru Vás oslovujeme s dotazníkovým šetřením Mapa školy. I v letošním školním roce 2020/2021 chceme toto šetření realizovat.
Proč to děláme?
Cílem naší školy je, aby se děti do školy těšily a cítily se zde bezpečně, učitelé předávali znalosti a vědomosti s chutí a svou práci měli rádi, aby se provozním zaměstnancům ve škole dobře pracovalo a rodiče byli s výběrem školy pro své děti spokojení. Zda se nám to daří a co bychom případně měli změnit, nám musíte říct Vy, kteří jste do chodu školy zapojení. Důležité jsou pro nás i Vaše třeba i nepříjemné připomínky, nad kterými se tak můžeme zamyslet.
Tentokrát ale trochu jinak.
Vzhledem k situaci, v jaké se nacházíme, jsme se rozhodli vyjmout z tohoto šetření zatím pouze tematický on-line dotazník, který se týká distanční výuky. Žádáme Vás tímto o spolupráci a jeho vyplnění.
Uvědomuje si Vaše vytížení, proto dotazník není nijak náročný a většina otázek je s výběrem odpovědi.
--------------
Pokyny k vyplnění:
Heslo pro vstup do dotazníku, který se nachází na www.mapaskoly.cz , obdržíte od třídní učitelky Vašeho dítěte.
Máte-li ve škole více dětí v různých třídách, je třeba vyplnit dotazník za každé dítě, vždy s heslem od příslušné třídní učitelky.
Dotazník, prosím, vyplňte do 28. 2. 2021.
Do této části šetření zapojujeme rodiče žáků 3. - 9. ročníku, učitele i žáky.
Žáci 3. - 9. ročníku rovněž obdrží od třídního učitele přístupové údaje pro on-line vyplnění žákovského dotazníku.
Třídní učitelky mladších žáků Vás pravděpodobně osloví, zda byste mohli být dětem nápomocní, hlavně při vstupu do dotazníku a s přečtením/vysvětlením otázek. Věřím ale, že naše šikovné děti nebudou mít s vyplněním dotazníku potíž.
Dotazník vyplňte pouze jednou, v každé třídě je přesně nastaven počet žákovských i rodičovských přístupů.
Hesla pro jednotlivé třídy jsou vždy pro celou skupinu/třídu stejná, čímž je garantována anonymita šetření.
--------------
Zbylé dotazníkové šetření, které se týká i dalších oblastí chodu školy, bychom rádi realizovali již v běžném školním režimu.
Máme v plánu Vás opětovně oslovit v měsíci dubnu, kdy doufáme, bude provoz školy fungovat již tak, jak má.
Děkuji předem za Vaše názory a laskavou spolupráci.
I. Vrabcová