1. 7. - 3. 9. Prázdniny

Rozvrhy hodin, zvonění

1. hodina 07.55 - 08.40
2. hodina 08.50 - 09.35
3. hodina 10.00 - 10.45
4. hodina 10.55 - 11.40
5. hodina 11.50 - 12.35
6. hodina 12.45 - 13.30
7. hodina 13.40 - 14.25
8. hodina 14.35 - 15.20
9. hodina 15.30 - 16.15

Kontakty

Základní škola
Ch. G. Masarykové
Lány

Adresa Školní 93,
Lány, 270 61
Telefony škola: 313 502 051
736 752 293
Školní družina: 733 129 617
Školní jídelna: 313 502 046
E-mail:
Web: skola.lany.cz

Zpráva ze III. oddělení ŠD

Datum: 20.2.2017

Ve III. oddělení si začátkem prosince děti kreslily obrázky pro čerty, vybarvovaly omalovánky, vystřihovaly čertíky a vyráběly Mikuláše. Celý měsíc se nesl v duchu předvánočního dění, které jsme shrnuli v projektu Advent. Povídali jsme si o vánočních zvycích, tradicích, jak se slaví Vánoce v různých zemích nebo jak se slavily dříve. Předvánoční čas jsme si krátili poslechem vánočních koled, zpěvem písní a hrou dětí na hudební nástroje. Také jsme cestovali - vyjeli jsme si do Nového Strašecí autobusem, kde jsme si prohledli Betlém na náměstí a ochotné paní knihovnice nám připravily program v místní knihovně. Děti se dozvěděly zajímavé informace, mohly si vyzkoušet práci s knihami a autory knih na počítači. Také vyslechly četbu z ukázky autora, který píše pro jejich věkovou kategorii.
Letošní lednové počasí přálo všem dětem, které se těšily na sněhové vločky a dovádění ve sněhu. To jsme si všichni také dosytosti dopřávali. Na hřišti tak vyrostlo několik staveb ze sněhu a celá skupina sněhuláků. Také jsme se vydali na několik vycházek do okolí školy. Nejvíce jsme si oblíbili návštěvu antilop ve výběhu u lánského statku, a to nejen proto, že po cestě za ním je šikovný plácek vhodný také pro naše skotačení.
Každý den se těšíme na čtení a povídání na koberci. Vždy se dozvíme důležité informace o tom, co nás čeká. Můžeme říct, co nás trápí, a řešíme, co se s tím dá dělat. Rádi hrajeme stolní a společenské hry, stavíme z lega, malujeme nebo modelujeme. Nadšeně jsme si zasoutěžili v pěti disciplínách, ve kterých jsme poměřili síly ve znalostech rostlin, procvičili paměť a pozornost. Rádi vyrábíme a skládáme z papíru, ať už papírové košíčky, hvězdy nebo skládáme různé origami. Za svou aktivitu a chování v 1. pololetí byly všechny děti ohodnoceny do svých družináčků. Ti, kteří se nejvíce snažili a zapojili do různých činností a projektů, byli odměněni drobnými cenami a na ty nejaktivnější čekaly knihy dle vlastního výběru. Někteří se do jejich četby doslova "zakousli " hned po předání.
I. Jordáková